ביג שוט: מה שונה מסחר בשוק ההון האמריקאי לעומת מסחר בשוק ההון בישראל?

מסחר בשוק ההון האמריקאי

יש כאלו הטוענים כי ישראל היא המדינה ה-51 של ארצות הברית, אך נראה כי אין זה המצב אם אנחנו מסתכלים לעומקם של דברים. יש הרבה מאוד הבדלים בין ישראל לארצות הברית ואחד הדברים הבולטים ביותר זה העובדה כי בארצות הברית הכל הרבה יותר גדול. כל מי שהיה בניו יורק יגיד לכם כי סדרי הגודל הם אחרים לגמרי מאלו שיש בתל אביב וכך גם בלוס אנג'לס או שיקגו. באותה מידה ניתן לומר כי סדרי הגודל של שווקי ההון בארצות הברית הם שונים לחלוטין מאשר אלו שבישראל (הצטרפו לשיח בפייסבוק https://www.facebook.com/Bigshotisrael). לכן ניתן לומר כי שוק ההון האמריקאי שונה מאוד משוק ההון הישראלי וזאת עקב העובדה כי בזה האמריקאי יש הרבה יותר שחקנים, הרבה יותר כסף, הרבה יותר אופציות השקעה ועל כן הרבה יותר הזדמנויות להרוויח.

האם יש הבדל בין משקיע שלמד ובין משקיע שלא למד את תחום ההשקעות?

אך לא הכול שונה בין שוק ההון הישראלי ובין שוק ההון האמריקאי תוכלו ללמוד זאת במכללת ביג שוט. מה שודמה בין השווקים זה העובדה כי בשני המקרים אנו יכולים להרוויח כסף רב וגם להפסיד כסף רב. על כן עולה השאלה איך נצמצם את הסיכוי שלנו לחוות הפסד ואיך נגדיל את הסיכוי שלנו להרוויח יותר. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אם אנחנו רוצים להצליח בהשקעות שלנו כדאי לנו ללמוד את הנושא הזה לעומק. בין אם אתם מחליטים להשקיע בישראל ובין אם הארצות הברית או בכל שוק אחר כדאי לכם ללמוד את השוק לעומק במכללת ביג שוט וכך הסיכוי שלכם להרוויח יגדל.

מדוע כדאי לכם לפנות אל חברת השקעות אמינה שדרכה תשקיעו?

בכדי להשקיע בארצות הברית אנו צריכים להפקיד את הכסף שלנו אצל חברת השקעות. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כדאי לנו לברר את האמינות של חברת ההשקעות וזאת עקב העובדה כי אנו עתידים להפקיד בה כסף רב ובמקרה שהיא תפשוט את הרגל אנו נהיה בבעיה חמורה ועל כן האמינות של החברה זה דבר חשוב ביותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך משחקים פוקר באינטרנט
ישנן תוכנות ואף אתרים שמאפשרים לשחק פוקר באינטרנט. כך שאם אתם מתעניינים לגבי פוקר אונליין, ככה שתוכלו...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
טיפים פנימיים בבחירת עורך דין גירושין
יציאה לגירושין היא החלטה משמעותית בחיים, ועורך הדין שתבחרו לייצג אתכם יכול להשפיע רבות על התוצאה ועל...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
רוצים אפליקציה משל עצמכם? מי יכול לעזור לכם לבנות אותה?
בניית אפליקציה עסקית יכולה להיות תהליך מורכב, אבל היא גם יכולה להיות מתגמלת להפליא כשעושים אותה...
קרא עוד »
ספט 26, 2023