לימודי QA – מה חשוב לעשות לפני שמתחילים ללמוד

רוצים קריירה מפוארת בתחום מרתק ומכניס כאחד? לימודי QA פתוחים בפניכם ללמידה גם מהבית. רגע לפני שאתם מתחילים קורס של בודקי תוכנה, כדאי שתקראו מאמר חשוב זה שיסביר לכם כיצד להתכונן למשימה.

 

לימודי QA – מה חשוב לעשות לפני שמתחילים ללמוד

אין כמו קריירה בתחום ההיי טק, כדי להתחיל בה את החיים. ישנן יתרונות רבים בלימודי QA ובודקי תוכנה ידניים ואוטומטיים; אם זה באתגר בבדיקת תוכנות או בסיפוק העצום שיש בזה כאשר אתם אלו שאחראיים לפיתוחה ולהוצאה לאור של תוכנה מסוימת.

אז מה זה QA? לפני שמתחילים ללמוד QA ובודקי תוכנה, תהיו חייבים להכיר ולהבין כיצד היא עובדת ולמה אתם צריכים לבדוק כל תוכנה האופן ידני או אוטומטי, לפני שהיא יוצאת לשוק ונמכרת ללקוחות בעולם.

 

תיאור תפקיד של בודק תוכנה

תיאור התפקיד של בודק תוכנה, כוללת חובות והאחריות כבדי משקל, שכן בודקים אלה הם אלו שיכריעו האם התוכנה תהיה מיועדת לשימוש או שמה על מפתחיה לשנות אותה ב- 180 מעלות ורק אחר כך היא תהיה מיועדת להתאמה אישית ומוכנה לעבודה.

 

פרופיל עבודה של בודק תוכנה

בודקי תוכנה אחראים על איכות, פיתוח ופריסת תוכנה. הם מעורבים בביצוע בדיקות אוטומטיות וידניות כדי להבטיח שהתוכנה שיצרו המפתחים, מתאימה למטרה. חלק מהתפקידים כוללים ניתוח תוכנות ומערכות, הפחתת הסיכון ומניעת בעיות תוכנה.

 

למי זה מיועד?

תפקיד זה, יציע למועמד המוסמך הזדמנות מצוינת לעבוד על פרויקטים חדשים ומרתקים. בין אם יש לכם ניסיון קודם ובין אם לא. לימוד בודקי תוכנה מיועד לכל מי שיש לו רצון לשנות ולקחת תוכנה מסוימת ולהפוך אותה להרבה יותר טובה ומותאמת למשתמשים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקות תוכנה אוטומטיות
בדיקה תוכנה אוטומטית, היא תהליך המאמת אם התוכנה פועלת כראוי ועומדת בדרישות לפני שהיא משוחררת לייצור...
קרא עוד »
מאי 30, 2022
אביזרי עישון: שיפור החוויה שלך
עולם אביזרי העישון הוא עצום ומגוון, ומציע אפשרויות רבות להעצמת חווית העישון. עם זאת, עבור רבים, העולם...
קרא עוד »
פבר 28, 2024
שירותי אבטחת מידע – להיות מוגנים מפני התקיפה הבאה
אבטחת מידע היא מכלול פרקטיקות שנועדו לשמור על אבטחת מידע אישי מפני גישה ושינוי בלתי מורשים במהלך...
קרא עוד »
יונ 22, 2020